lördag 29 januari 2011

Sjuk

Ja mina onda aningar om att nått skit var på gång, blev inatt dagens sanning. Har känt mig småghängig i ett par dagar, och igårkväll började jag få feberfrossa och rejält ont i halsen. Så inatt har jag haft så jobbig feberfrossa och bara vänt och vridit på mig. Inte alls fått mycket sömn och vid 2 gick jag upp och spydde också..USCH!! Som tur var blev det inga fler gånger, thank god! Vaknade imorse med hög feber och halsont..bara inse att dagens inplanerade frisörbesök och 30-års middag ikväll inte var att tänka på..Tråkigt men sant. Har spenderat denna lördag med att gå från sängen till soffan, dricka vatten och blåbärssoppa och knapra Alvedon och Strepsils. Ingen ork alls, utan kroppen är tung, varm och värker. Försökte få i mig lite av gårdagens thai men fick bara i mig pyttelite ris. Stackars mig!! Så jäkla tråkigt att ligga här och inte orka göra någonting.

J har gått iväg på middagen, kändes tråkigt att inte följa med. 3-rätters middag och gott vin hade suttit fint, om jag mådde bra vill säga. Men nu gör jag ju inte det, så det är väl bara att gilla läget. Ska fortsätta vila och tycka synd om mig själv här i soffan, och hoppas att det känns bättre imorgon.

Hoppas ni är friska!!

Inga kommentarer: