fredag 4 februari 2011

Blickar framåt med glädje!

Jag ville bara dela med mig av den braiga känslan jag har just nu. Halsen är såå mycket bättre. Är mest slemmigt och hostigt, vilket inte är någonting mot den smärtan jag haft senaste veckan. Så otroligt skönt att det börjar ge med sig!! Känner i kroppen att jag börjar återfå min normala energinivå, och jag är uttråkad! Vill verkligen inte sitta inne i lägenheten nu i helgen. Ska försöka undvika det så långt det bara går! Imorgon ska jag till frissan på förmiddagen, lär ju ta några timmar. Sen är jag sugen att ta en sväng på stan, spana in lite vårnyheter! Kvällen tillbringas nog dock inomhus framför Mello!

Har så himla mycket att se fram emot här framöver! Här kommer en liten lista med allt kul:

  • I mitten av februari kommer systeryster hit en helg!!
  • Helgen efter det kommer Jossan hit och flyttar in! Proffssminkning och fest står bl.a på schemat :)
  • I slutet av mars kommer kära mamsen hit och myser en hel helg!
  • Har redan bokat tågbiljetter hem över påsk vilket ligger sent i år, runt den 22a april. Längtar så! Blir hemma torsdagkväll-måndag vilket betyder att jag kommer hinna träffa många!

Visst är det en massa kul!?? Åhh lyxigt att få träffa delar av sin familj och vänner så ofta! Men med dom här sakerna inbokade kommer ju våren snart vara här och sen också sommaren!!!

Inga kommentarer: