lördag 5 februari 2011

Nytt!

Idag har jag för första gången på 1 veckan inte bara legat inomhus!! Så skönt! Började med att sitta hos frisören/nyfunna kompisen Johanna i 3 timmar. Tar sin lilla stund när man både ska klippa och slinga :) Men det var bara trevligt och skönt att bli ompysslad! Blev supernöjd så nu kommer jag nog fortsätta gå hos henne! Efter frissan så tog jag en sväng till köpcentrat Samarkand. Hittade en superfin, somrig klänning (se nedan) och så köpte jag en ny mascara. Sen inhandlade jag lite vin och mat! Ska snart börja laga, är så hungrig! Blir en myskväll ikväll framför Melodifestivalen. Jag hostar och så fortfarande men har inte ont i halsen längre, känner mig pigg! Ser fram emot kommande vecka, att få jobba igen och ev träna beroende på hur det är med hostan.




Ni ser förmodligen inte så mycket skillnad, men det är det! Hade en ganska rejäl utväxt och hela håret kändes väldigt mörkt. Sen hade det växt en del på längden så luggen var lång och längderna tunga och slitna. Så det är mycket tunnare, ljusare och fräschare nu!


Här ser ni mer den kalla, blonda färgen och det uppklippta! Ser dock ut som jag har värsta rynkan under ögat, men det är för jag gör en konstig min, lovar! :)

Efter att ha varit ute i blåsten så ligger det inte riktigt som jag vill, men här får ni en större helhetsbild av frippan i alla fall. Ville bli av med den ganska skarpa lutningen jag hade innan, less på den. Så nu är det lite mer jämnt klippt!

Klänningen i detalj! Lila, blått och svart!

Fin va?? Snygg att bära nu till ett par svarta strumpbyxor. Till sommaren är den fin att ha med bara ben, klackar eller vita tygskor till kanske?





1 kommentar:

Annie sa...

Hottie!!!! Skönt att du mår bättre!!