lördag 5 februari 2011

Ge mig!


Hittade den här byxdressen på asos.com. Fanns i 5 olika färger men den här i svart fastnade jag för. Kul att ha istället för klänning vid festliga tillfällen! Jag tycker det kan vara riktigt snyggt och coolt med byxdress, dock såg jag ut som en clown när jag testade en i London :) Den här ser ut att sitta riktigt snyggt, i alla fall på modellen :) Gå in på hemsidan så får ni se den mer i detalj! www.asos.com Den var slut i min storlek..någon som vet någon som säljer en kopia eller är duktig på att sy???? Blev såå sugen på den!

2 kommentarer:

linda sa...

jag tycker faktiskt inte att det är så snyggt med byxdressar.. men på din snygga kropp kanske det ser annorlunda ut!

Sandra sa...

Förmodligen inte men jag gillade den här modellen, ser ut att sitta lite snyggare än dom andra jag sett! Men jag kan nog drömma och glömma den här..