fredag 18 mars 2011

Fina naglar, igen! Helg, igen?!

Har sagt det förut, säger det igen; sjukt att det redan är helg, var ju nyss måndag!!!

Varit en bra vecka. J har varit på Öland och jobbat så jag har varit gräsänka. Dock har jag inte lidit så mycket av det för det har varit fullt upp känns det som. Träning 3 dagar och sen i onsdags hängde jag med Linda. Vi åt sushi och pratade en massa. Hjälpte också hennes Jon med personligt brev, proffs som man är...?? Blev bra och han blev nöjd! Idag var planen att jag skulle träna också men lagom när jag skulle börja byta om så kom J hem, så det kändes ganska självklart att prioritera att umgås med honom! Har ganska rejäl träningsvärk efter pumpen igår, så gör nog bara musklerna gott att få vila lite. Får se om jag ev gymmar eller går en powerwalk imorgon! Skulle vilja sola också..var ett tag sen nu.

Helgen bjuder på en del skoj! Imorgonkväll är vi bjudna på middag/fest hos ett par som J har jobbat hos. Jättemysiga, så det ska bli kul! Sen på söndag fyller J´s brorson år så då blir det kalas i Älmhult. Mysigt att träffa dom igen, var ett tag sen jag träffade dom nu! Underbara ungar, och föräldrar! :) Så helgen kommer nog gå lika fort som veckan men hoppas hinna slappa lite också!

Ikväll har vi som så många andra, ätit tacos. Gott var det och mätt är jag. J har somnat i soffan nu, sliten som han är. Jag har fixat naglarna och smuttat på rödvin. Köpte en grym manikyrpenna idag! "French liner" från Depend, köpt på Kicks! Riktigt bra och lätt att applicera! Använde ett överlack från Depend över, och ni ser resultatet nedan! Denna penna kommer jag använda flitigt!! Nu funderar jag på att lägga mina tre ansiktsmasker som jag gör en gång i veckan..eller så tar jag det imorgon. Stoooora problem!! :)

Ha en riktigt bra helg allesammans! Här har snön kommit som på flera ställen i landet. Men imorgon ska det bli 3-5 plus, och upp mot 10 nästa vecka! Så snön blir nog inte långvarig, tack och lov!

Nästa helg vid den här tiden sitter mamma här i soffan och myser med oss! Längtar så!!! Vi får hela 4 dagar ihop, jag har tagit semester nästa måndag! Lyx!!





Inga kommentarer: