lördag 12 mars 2011

Personalfest och fina naglar

Helgen är här! Veckan har varit bra, med en avslutningsvis intensiv fredag. Hade invigning på jobbet, av det huset där jag jobbar. Blev riktigt lyckat och det kom fler än vi trott! Kul! Sen på kvällen hade vi personalfest, också mycket trevligt. Har verkligen goa kollegor!!! Inte hemma så sent och det blev en lugn kväll. Men jag har ändå varit väldigt trött hela dagen idag, sliten liksom. Är nog en urladdning efter gårdagen då jag aldrig riktigt hann hämta andan. Men jag vaknade 8 imorse och gick upp då, sen har jag hållit igång hela dagen. Städat lite, sen var jag nere på stan en sväng. Köpte 2 löpare och kökshanddukar, sen två buketter vita tulpaner på torget!

Senare på dagen fick jag trevligt besök av Madde och vi åt en varsin pastasallad till sen lunch, sen hade jag bakat en kladdkaka som åt med glass och hallon. Mumsii! Hon åkte vi 5, lagom när J kom hem från jobbet. Nu på eftermiddagen/kvällen har vi fnulat på hur vi ska möblera i vardagsrummet. Vi fick ju vår nya soffa igår! Den är verkligen gigantisk! Men är nog en vanesak. Men nu har vi 2 soffor vilket är lite att ta i. La ut soffan på blocket förut och hoppas på napp! Vi ska till IKEA imorgon för att kolla på lite nya kuddar och filt till soffan, sen på hyllor. Kan nog blir riktigt bra det vi tänkt! Är annars riktigt nöjd med soffan, grymt skön och rymlig! Imorgon har jag även tänkt träna combat, hoppas hinna hem till dess! Bara tränat ett pass denna vecka, inte känt mig pepp alls..Man har sina perioder, tyvärr. Men kommande vecka hoppas jag på att få in 3-4 pass!

Ikväll blir det hämtmat och Mellofinal. En lugn och skön kväll i mysiga soffan med mysiga sambon :)

Ha en trevlig kväll!




Johanna på jobbet är utbildad nagelteknolog och var så snäll att fixa mina naglar innan festen igår! Blev supernöjd! Fransk målning med dekoration i form av blommor med rosa stenar!




4 kommentarer:

Tini sa...

Skönt att höra att du också har dina mindre pepp perioder ;) Vi är ju trots allt bara människor ;) Fina "häx" naglii :) Saknar dig varje dag,varje minut,varje andetag!!!

Sandri sa...

Klart jag har! :) Man kan inte alltid vara på topp ;) Även solen har sina fläckar ju :P Sötis! Saknar dig massor också!!! Vi måste verkligen ses snart! Du kommer inte hem i påsk eller? Har pratat om tjejmiddag på långfredagen..vore så kul om du kunde vara med!! pöss

Linda sa...

åh vilka fina naglar du har fått! Ska bli kul att få se den nya soffan också!

Tina sa...

Kunde inte få ledigt vid påsk :( Men som sagt vi får boka in en dejt i Jönköping snart!!! Pöss!