tisdag 29 mars 2011

Långhelg med mamma!

Igår måndag åkte mamma hem igen, efter att ha varit här sedan i fredags! Har varit en jättemysig helg bestående av MYCKET shopping, promenader, god mat och vin, mys, film mm. Så himla lyxigt att få så många dagar ihop! Känns bra också att jag åker hemåt till Nykvarn vid påsk om cirka 3 veckor! Då får jag träffa resten av min fina familj!! Jag tog alltså semester igår eftersom mamma inte skulle åka förren på kvällen, så idag var min första arbetsdag denna vecka. Känns rätt skönt med en kort vecka, redan onsdag imorrn! Längtar till helgen, för på fredag ska vi vara några och kolla på film och äta tacos hos Erik, sen på lördag åker ju jag och älsklingen på SPA! Ska verkligen bli mysigt och härligt. Ska bli varmt i helgen också, så hoppas vi kan sitta ute och njuta en del! Planen är att börja cykla till jobbet denna vecka (undantag idag då det var snöblandat regn imorse!), så nu är våren officiellt kommen! :) Har verkligen inte långt till jobbet men har varit så skönt att ta bilen nu när det varit kallt. Men nu kan jag inte skylla på det längre! Nej, nu jäklar. Skönt och bra med vardagsmotion! Sov gott!
Isen har smält bort på vissa ställen!





Vi har haft tur med vädret under helgen!



Snygga i lermasker ;)


Pratar vett med mamsen ;)



3 kommentarer:

Tina sa...

Gud vad mysigt ni verkar haft det!! Fina bilder! Kram

Sandra sa...

Det hade vi verkligen!! Hunnit med mycket, men samtidigt tagit det lugnt. Mkt shopping blev det..:S Men ändå bra grejer, jag ångrar inget :P Sån helg vi ska ha snart också, eller hur gummi? :) kram!

Tina sa...

Ja det tycker jag absolut vi ska, måste bara spara i hop lite pengar först ;) hehe

När kommer bilderna på shopping grejorna då? ;)

Ne nu får vi ta och bestämma en helg vi ska ses, vecka 19??

Puss!!!