söndag 20 mars 2011

Solig söndag

Gårdagens middag blev en supertrevlig och lyckad kväll! Vi fick en jättegod tre-rättersmiddag och jag fick min efterlängtade älg! Minns inte sist jag åt det, men det är ju så gott!! Pratade, skrattade och sjöng, så mysigt! Senare blev det diggande av musik och buggande, och avslutningsvis så bubblade vi i deras stora, lyxiga jacuzzi! Hemma sent inatt, och då var vi bra sömniga. Vaknade dock ganska tidigt imorse så blev inte många timmars sömn inatt..Det har känts idag. Tog det lugnt på förmiddagen, sen åkte vi på kalas på eftermiddagen. Vi tog en sväng förbi IKEA innan hemfärd, men det blev bara lite ljus. Pläd hittade vi ingen som föll oss i smaken.

Har varit fint väder idag, har dock inte hunnit/orkat utnyttja det så mycket..Soffan var extra skön idag :) Men det ska ju tydligen bli varmt och fint större delen av kommande veckan! Nu vill jag bara att den här veckan ska svischa förbi lika fort som det brukar, så det kan bli fredag. Då kommer nämligen min älskade mamma hit!! Ska bli så mysigt!! Blir långhelg eftersom jag tagit semester sen på måndagen. Har inte planerat in något speciellt utan vi ska fånga dagen, eller hur mamma? ;)

Snart dags att sussa, ladda inför en ny vecka!

Natti på er!

1 kommentar:

Madde- sa...

Hoppas du får ännu en trevlig helg nu gumman. Tack för ditt fina sms igår. Ska ta och svara på det om en liten stund!

<3

Kram och Puss Madde