söndag 15 maj 2011

Pics

Ännu en bra helg börjar lida mot sitt slut. Den har bestått av bla shopping, löparrunda, dop och shopping. Idag har jag haft en riktig städ- och fixardag! Skönt! Blir ett kort inlägg med lite bilder :)



Mina nya joggingskor! Från Stadium, märke Brooks. Supersköna, invigdes igår då jag sprang runt sjön innan frukost!


Ny bikini från Stadium! Ser fram emot att använda den på beachen!

Sjal/halsduk också från Stadium, kostade ynka 49 kr! Perfekt att ha till jeansjackan en kylig sommardag/kväll!

Har öppnat en ny butik i stan, The spice tree. Sååå mycket fina saker! Både inredningssaker, teer, choklad mm mm mm! Jag köpte en lite söt mjölkkanna + sockerskål, flingsalt och sen blev jag kär i denna underbara pläd!! Såå gossig och precis en sån jag varit ute efter! Fanns i svart också men vitt blir snyggare kontrast till den svarta soffan. Den var ganska dyr men kommer aldrig hitta en lika fin så jag ångrar inte mitt köp! :) På köpet fick jag 2 härliga doftljus, sånt gillar vi! Supertrevlig personal, säger bara: besök den här butiken! Perfekt presentbutik också!


Vi har fått upp hyllor nu också! Visst blev det coolt? Nu saknas bara tavlan som kommer vara ett foto som Linda tagit! Ska göra en canvas av det. Tror det kommer bli superbra! I köket ska vi göra likadant med ett foto som jag tagit!



2 kommentarer:

Madde- sa...

Shit vilken cool hylla gumman! Passar grymt bra där!
Ja,vi måste ses snart gumman! Kanske en löprunda någon dag i veckan? :)

Puss,saknar dig!

mammis sa...

Ja det va en cool hylla.Liten tavla på det där.sen så ;-)kram