måndag 6 juni 2011

Minisemester

Orkar inte skriva så mycket, blir mycket bilder istället!

Har varit ledig sen i torsdags. Mycket skönt! I torsdagsmorse åkte vi med J´s bror med familj med flera, till Danmark och Lalandia. Vi har haft det superbra! I lördagskväll kom vi hem. Igår, söndag, så var jag ute och gick runt sjön på morgonen sen åkte jag och Jessan till Evedal och solade oss. På kvällen sen så träffade jag mina fd kollegor från AF, vi grillade och hade en mysig kväll!

Idag var planen att jag skulle fixa på balkongen för det skulle ju bli dåligt väder??!! J ringde och väckte mig vid 9.00 och frågade om jag ville komma ner och äta frukost med dom (som jobbade). Det lät ju mycket trevligt så jag pallrade mig upp och gick ner till sjön där fiket ligger. Jessan kom också, och när killarna skulle jobba igen så satt vi kvar och njöt i solen. Riktigt varmt och skönt, men jag hade ju inte smörjt in mig eftersom jag inte planerat att stanna där så länge...Jag har bränt mig rejält..:( Blev att vi satt kvar till lunchtid, så då åt vi lunch med grabbarna också. Jag fick äntligen min sushi som jag varit sugen på länge :) Men sen efter ett tag så kände jag att det var dags att gå hemåt, min hud brann kändes det som. Så jag gick hem och började dona på balkongen. Städade först under trallen och så. Sen åkte jag och köpte blommor. Blev bra, gör så mycket med lite blommor! Till helgen nu kommer Sandra enda från Vås och hälsar på! Mysigt om vi kan sitta på balkongen och njuta då :) Längtar!!

Nej nu ska jag börja med maten!



















Inga kommentarer: