måndag 20 juni 2011

Myshelg med Tina!

Tar lite egobilder i väntan på att gå till tåget (fredag)..




Lilla Algot myste med oss, somnade så sött i min hand :)


Och på min fot :)


Min fina Tina!






Åt grymt god tapas i lördagskväll! Mums!!! Här njuter Tina av det goda olivbrödet vi fick innan maten. Bara smälte i munnen!




Ja, det var lika gott som det ser ut! Helt klart godaste tapasrätterna jag ätit! Aioli Tapas bar i Linköping rekommenderas varmt!


Solen sken inte så mycket på oss i helgen, så det blev lite shopping! Blommigt linne från Lindex, rosa topp också Lindex, svart topp Sisters och sandaler från Bianco. Hade kostat 600 kr, nu 200! Kap!


Söt va!? 99 kr på rean! Funderar på den och jeans eller jeansshorts på midsommar! Känns inte som finklänning är så passande där ute i skogen i vår 1700-tals stuga ;)






Tack min älskade vän för en supermysig helg!! Du är underbar!




2 kommentarer:

Tini sa...

Åhh vad jag saknar dig redan min vackra Sandra!! <3

Linda sa...

haha jag ska ha långklänning men jag börjar tänka samma sak!