söndag 10 juli 2011

Rolig helg!

Ja en riktig rolig, trevlig, mysig och härlig helg i umgängets tecken! I fredags mys med 3 stycken av mina fd kollegor från AF. Jag bjöd på småplock och en somrig drink hos mig först, sen gick vi ner på stan och satte oss på PM senare på kvällen. En alldeles lagom kväll! Igår lördag, åkte jag ut och la mig på Evedal. Sen på kvällen var det dags för tjejmiddag/fest hos Emma! Supertrevlig kväll! Vi kom ner rätt sent på stan, runt halv 1, så då var det fullt på Loft. Så vi gick först en sväng till Lagerlunden sen vidare till Bishop. Lite tråkigt att inte få dansa för vi var allt danssugna! Men det gjorde inte så mycket, för kvällen blev väldigt bra ändå!

Idag blir en slappardag. Jag har redan plockat lite i köket och satt igång en tvättmaskin. Men mer nytta än så blir det nog inte idag ;) Blir eventuellt solning med Jessan och nu molnen kan hålla sig borta!




Outfit i fredags. Topp från Sisters, halsband köpt i Danmark och shorts från Vero moda. Satte på mig jeans när vi gick ut!





Fick en sån härlig blomma att ha på balkongen!


Outfit kväll nummer 2 :) Linne från Gina och kjol från Indiska.





Gjorde mina naglar fina med en fransk och stenar!



Fina Engla var med på tjejmyset igår! Lindas mammas hund.



Emma bjöd på en jättegod kycklingsallad!


Emma och Linda. Tjejer, säg till om ni inte vill vara med på bild här på bloggen!


Jag och Jessan.




Inga kommentarer: