torsdag 7 juli 2011

En bra torsdag!



Idag har varit en bra dag! Har bestått av följande:

- Sovmorgon!
- Började dagen med 45 minuter styrkepass OCH 55 minuters svettigt spinning.
- Intressant och givande CV-kurs med goa ungdomarna.
- Promenad hem från jobbet.
- Råkade stanna på Din Sko och köpa med mig ett par skor..;)
- Solade på balkongen.
- Åt sushi sen glass med älsklingen vid sjön.
- Städat inför att jag får lite besök imorgon!

Ja och know here i am :) Som ni ser, en mycket bra dag! Träningen gick förvånandsvärt bra med tanke på tidigare sjukdom och kortare uppehåll. Känns alltid skönt när det är åt det hållet! Nu fick jag verkligen blodad tand att köra igång igen!

Imorgon kommer vara en skön dag på jobbet, som kommer bestå av planering och att gå igenom våra deltagare. Men vi kommer inte ha några grupper, vilket känns rätt skönt. Det är väldigt energikrävande att hålla i grupper, därför behöver vi dagar utan också! Efter jobbet ska jag handla lite inför kvällen, sen får jag/vi besök av mina goingar! Ska bli kul! Verkar som restaurangerna vid sjön öppnar imorgon, så i så fall går vi nog dit sen och sätter oss!

Ha en trevlig kväll och en skön fredag imorgon!



Skorna från Din sko! 299 kr. Fanns även i rött och mörkbrunt. Så sköna och kommer användas flitigt resten utav sommaren!


När jag satt på balkongen i eftermiddag så följde jag den här "lilla" krabaten i sin jakt efter föda. En liten fluga hade fastnat i nätet och han var där och tvinna in flugan och höll på. Sen väntade han bara..och väntade. Antagligen på att flugstackarn skulle dö så han kunde käka upp honom i lugn och ro. Rätt intressant faktiskt även om alla som känner mig vet att jag INTE är så förtjust i spindlar...Men djurvärlden i stort faschinerar mig!








3 kommentarer:

Sandra sa...

Vilken mysig dag & vilka snygga skor! :) Spindeln var dock inte lika trevlig ;) Puss

Anonym sa...

Vilken liten sötis på kortet(inte spindeln)ser ut o vara vricka fötter skor men det kanske det inte är.Vad duktig du är som vågar sitta nära en spindel sådär.Har man en "Skogsmulle" mamma så måste man ju,eller hur?
Kram <3

Mammis!! sa...

Oj jag glömde skriva namn :)