söndag 21 augusti 2011

Öland

Äh kör väl Öland när jag ändå är igång ;) Håll till godo!



Solnedgång vid sjöboden där vi bastade och hade det sååå mysigt!




Vi åt på Lammet och grisen som var grymt!! Säger bara; åk dit om du kan! Aldrig ätit så mört och gott kött i hela mitt liv.


Hela gänget på takterassen, helt underbart!

Jag och älskling!


Mums!! Kan säga att den kalla tallriken bleknade rätt rejält i jämförelse med den varma..



Flum i bilen!











Ser ni gubben??


Fina Linda & Jon!


Rogivande.


Vänskap.


Min Lindis!


Njuter!


Ollon ;)





Som ni kan se av dessa inlägg så har vi haft det oförskämt bra och upplevt minnen för livet. Jag har en vecka kvar på semestern nu men J börjar jobba imorgon. Jag ska åka hem till Nykvarn tisdagkväll-fredag måste passa på att umgås med familjen när jag är ledig! Dock har vi hunnit ses ganska mycket i sommar, vilket jag är så glad över. Men man får ju aldrig nog! Sen hinner man ju bara träffa en familjemedlem i taget oftast eftersom alla är utspridda. Men när vi firade J´s och Eriks 30 år förra helgen, så kom alla ner vilket betydde massor!! Var förövrigt en riktigt lyckad fest!


Imorgon ska jag till en frisörsalong här i stan. Nej ska inte klippa mig utan dom ska titta på mitt hår. Haha låter konstigt, men det är så att jag ska gå modell om 2 veckor, där vi ska mannikänga höstkläder från stadens butiker! Vi kommer då ha håruppsättningar och få smink fixat. Ska bli grymt kul!! Tack Madde! Madde som frågade mig så hon ska också gå, sen ska ev Tina gå också! Hoppas! Så lördag den 3 september vid 14-15 får ni komma och stötta oss på stan! :) Ni som inte kan vara på plats kommer garanterat få se bilder sen! ;)


På tisdag ska vi på husvisning på eftermiddagen innan jag åker till Nyken. Spännande! Wish us luck :)


Nu får det räcka med bloggande för idag!


Sov gott!



1 kommentar:

Mammis!! sa...

Ser jättemysigt ut,har J börjat få vara med på bilderna :)