måndag 22 augusti 2011

Min blivande frippa..




Japp ett ljusrosa afrokrull är min framtida frisyr! :) Jag var på salongen idag och det var det som frisören föreslog till modevisningen. Kan nog bli lite coolt! Hur ofta får man den möjligheten liksom? Så om ni tänker er krullet ovanför i ungefär den nyansen på håret som Gynning har, där har ni det! :) På ett ungefär i alla fall..kan bli spännande! Ska dit redan imorgonbitti kl 8.00 och fixa färgen, eftersom jag åker hem till Nykvarn tisdag-fredag.


Idag har varit en lugn och skön måndag. Sista semesterveckan påbörjad, känns både och! Jag vaknade runt 8 imorse och låg kvar i sängen och glodde på Vakna med the voice. Längesen! Sen hade jag en lugn förmiddag för att sen gå till frissan vid 11. Sen strosade jag på stan och köpte present till mamma som fyller år den 1 september. Tränade sen på eftermiddagen! Grymt skönt och jobbigt..Körde först crosstrainern i cirka 10 minuter sen 1 timmes pump. Såå trött i kroppen nu. Men sådär skönt trött. Jag lagade ugnspannkaka till middag som blev mumsig!


Nu blir det en lugn kväll i sköna soffan! Kanske lite kaffe eller te, blev sugen på te!



Inga kommentarer: