söndag 25 september 2011

En kväll med Linda!














Hade en jättemysig och rolig kväll med Linda igår! Hon bjöd på kycklingsallad med bulgur och vin. Mycket gott! Vi snackade om ALLT möjligt, skrattade, tog kort, fulade oss och körde lite moves :) Haha vi är bra tokiga :) Planen var att komma in på Grace men Linda blev nekad i dörren, vilket var väntat. Dom är stenhårda verkligen! Då gick vi vidare till Deluxe där det var låång kö! Vi insåg snart att vi nog hellre ville gå och köpa pizza, sen hem och sova. Sagt och gjort, vi köpte med oss en pizza att dela på sen gick vi hem hit där våra killar satt och kollade film. Trots att vi inte fick dansa loss så blev det en riktigt lyckad kväll! Tack vännen!


Idag har vi inte gjort så mycket. Gått en lite sväng på stan, fikat, kollat tv och slappat. Jag ska nog gå en promenad senare när J ska spela badminton. Är en fin dag så känns som man bör ta vara på det! Snart är kylan här.. I fredags efter jobbet träffade jag fina Frida som jag jobbade med på AF. Hon väntar en liten knodd så vi kommer precis gå om varann när jag börjar på AF igen, vilket är synd! Men vi kommer ju ses ändå såklart!! Så mysigt att hon ska bli mamma, undrar när det blir min tur. Längtar!


Imorgon påbörjar jag tredje sista (kan man säga så?) veckan på kommunen. Känns helt okej faktiskt, börjar mentalt ställa in mig. Men det kommer bli ett jobbigt avsked, det är jag inställd på. Men det är bara att köra på in i det sista! På fredag fyller jag 27 år. Då blir det nog lite firande med vänner, inget märkvärdigt, men nog så trevligt!


Nu ska vi tydligen kolla på Transformers här..yey..;)


Ha en fortsatt trevlig söndag!


3 kommentarer:

Linda sa...

puss!!

Sandra sa...

Ni verkar ha haft det så mysigt! Jag vill också! Saknar lugna fina Växjö & framförallt saknar jag dig!

Madde- sa...

Ser ut som ni hade de riktigt skoj :) Vi får ta en utekväll så fixar vi det där med Grace, kanske om de är snälla mot mig ;)