måndag 19 september 2011

Back to AF

Hej på er. Helgen är över och måndagen börjar lida mot sitt slut. En lugn och skön helg blev det, bestående av en sväng på stan, mys med Jessica och en slapparsöndag. Förra arbetsveckan var minst sagt hektiskt så en vilohelg var precis vad jag behövde. Orkar inget annat nu för tiden, känns det som!

Apropå jobb så har jag faktiskt sagt upp mig idag. Jag kommer att börja på AF igen! Har fått en fast tjänst där, vilket känns grymt skönt. Ska bli kul att komma tillbaka även om jag trivts väldigt bra på kommunen också. Så om 4 veckor så börjar jag! Kommer att vara på Alvesta-kontoret första 3 månaderna för upplärning, sen blir det Växjö! Känns som ett bra upplägg.

Annars har jag också börjat rida igen! På Teleborgs ryttarsällskap tillsammans med min Linda. Det är så kul och en riktig utmaning! Nu på onsdag rider vi vår tredje lektion! Längtar! Är veckans höjdpunkt :)

Förutom dom händelserna så rullar livet på som vanligt med träning osv. Fyller snart år, sen ska jag åka en helg till min Tina och i slutet av oktober åker jag hemåt för en myshelg med syster! Hon har hittat på något spännande och hemligt som vi ska göra, jag är så nyfiken!

Så har lite skojsiga saker att se fram emot med andra ord! Kan vara skönt när vi går mot mörkare tider..Känns på mornarna nu, fy! :S Desto mysigare på kvällarna när man kan tända en massa ljus och dricka en kopp te. Kan man ju i för sig göra på mornarna också, men det brukar inte jag ha tid för :)

Slutpladdrat för denna gång!

Ber om ursäkt för tråkinlägg..Ska försöka göra bättre ifrån mig nästa gång!

Over & Out!

2 kommentarer:

Madde- sa...

Det kommer bli toppen bra med fast tjänst o allt.. Har samma känsla det där med orken. Lite hängig fast inte sjuk.. Är väl hösten som talar.. Vet icke :) Hoppas vi kan ses snart för jag saknar dig massa gumman!

Puss Kram <3

Tini sa...

Ska bli så kul att träffa dig snart! Börjar få Sandri abstinens här snart!!!!! ;) Pöss!