lördag 15 oktober 2011

Avslutningsmiddag

Igår var min sista dag på 11gården. Var en ganska vemodig och konstig känsla som infann sig hela dagen.. Bjöd på tårta och köpte en blomma och ett kort som jag ställde i receptionen. Kommer sakna alla grymt mycket, personal och deltagare. Fick några kramar och fina mail från ungdomarna, så söta!

På kvällen var vi ute och käkade på 4 krogar. Mycket mycket trevligt! Gick vidare till Bishop men jag blev riktigt trött och gick hem skapligt.

Idag har vi haft en riktig fixardag! Först slängde vi glas och papper. Sen åkte vi på matberedare-jakt :) Fikade på Samarkand. Hittade en matberedare på Siba! Ska inviga den imorrn med att baka bröd tänkte jag! Får se hur det går :) Sen på eftermiddagen åkte vi till svärföräldrarna med en byrå som vi inte längre får plats med här hemma. Den har stått väldigt malplacerad så det var riktigt skönt att bli av med den! Ville inte sälja den för när vi flyttar till hus så kommer vi ha användning för den igen! Fikade där också och jag gosade och busade med Js brorsdotter 1 år :) Hon somnade hos mig, mys!! På hemvägen handlade vi, nu har vi nyss ätit ungspannkaka och smuttar nu på ett glas rött. En riktigt bra lördag har det varit! Blir strax film och godis i soffan :)

Ha en trevlig kväll!

Den här fantastiska ljusstaken fick jag av mina fina kollegor! Älskar den!! Tack igen!!!!!

Inga kommentarer: