torsdag 27 oktober 2011

Snart helg, igen!

Hej på er! Madde påpekade igår att hon började kunna receptet på brödet utantill snart, att det var dags för ett nytt inlägg :) Kände pressen så här har ni det ;)

En bra vecka börjar lida mot sitt slut. Fullspäckat schema varje dag och jag känner mig ganska trött och sliten.. Utbildning med min gamla kollegor måndag-onsdag. I måndags efter jobbet besökte jag Frida och hennes Astrid, 2 veckor gammal! Så underbart fin är hon.. Mys! Var full av energi och glädje resten av måndagen :) I tisdagskväll var jag på Alvesta bibliotek och lyssnade på min kära fd kollega Bengt, som höll ett litet föredrag om sin bok. Mycket bra!! Igår, onsdag var det dags för ridning igen! Markarbete stod på schemat, gick bra! Hoppning nästa gång, Wiiieee!

Idag efter jobbet så gick jag runt sjön med goa Anneli. Det var trevligt och skönt med frisk luft! Mitt dumma, onda knä (och fot) har stått ivägen för min träning den senaste tiden. Gillas inte, märker hur mitt humör och energi påverkas.. Men nu är det bättre så planen är att försöka träna lite nästa vecka!

Samlar kraft för att packa resväskan, för imorgon efter jobbet tar jag tåget mot Södertälje! Ska sova hos mamsen fredag-lördag, sen på lördag åker jag vidare till Sthlm och syster med sambo! :) Blir nog lite shopping, mys sen på söndag ska vi på musikalen Romeo och Julia! Ska bli så kul!!

Nästa helg åker jag och J till Södertälje igen, men då för att umgås med Anna med familj! Längtar!! Kommer såklart försöka träffa min kära familj lite då också. Man får ta varje tillfälle!

Nehe resväskan ropar, den vill bli matad.. :)

Trevlig kväll och helg på er!

Jag och Astrid! Lillfisen bara sov, sov, sov ooooch sov.. :)

1 kommentar:

Madde- sa...

Gumman känner mig jätteelak för jag pressade dig med att uppdatera, var väl mer som ett skämt.. Förlåt,super dåligt samvete..
Tack för uppdatering, nu har du stillat mitt beroende ett tag ;)
Puss gumman <3