söndag 6 november 2011

Ännu en fullspäckad helg

Förra helgen var jag ju hemma i Nykvarn och Stockholm för att gå på musikal. Den här helgen har jag också varit hemma, denna gången tillsammans med älsklingen för att hälsa på Anna, Markus och Alva! Vi jobbade bara till 12 i fredags så vi kom iväg redan vid 13. Svängde förbi driven på Donken för lite lunch men sen var vi snart påväg! Runt 17.30 var vi framme i Järna/Kallfors! Blev en mysig kväll med tacos och Idol. Vi var trötta allihopa och somnade tidigt! Igår så tog vi en tripp till Heron city. Där åt vi, strosade runt i butiker (köpte nytt skal till telefonen), busade på Leklandet och fikade. Vi handlade middagens ingredienser och lagade till den senare på kvällen. Ännu en lugn, mysig kväll i soffan. Blev en del bus med Alvis som var speedad efter sömn och lördagsgodis ;)

Idag har vi varit i Nykvarn. Firade mina kusiner och faster som fyllt/fyller år hos farmor. Mycket trevligt och det bjöds på god kycklingsallad. En tripp till mamsen hann vi också med, gäller att vara effektiv.. Där åt vi igen och fikade, igen ;) Sen runt 17.30 åkte jag och J hemåt till Vxö! Var hemma nu vid 21.30.

Ligger i sängen nu och ska sussa. Ny vecka väntar. Inget speciellt planerat denna vecka, vilket känns jätteskönt. Har bokat mig på en del pass och hoppas få en riktigt bra träningsvecka! Ska försöka få en tid hos frissan också tänkte jag.. Slitet hår och tråkig frippa just nu! Optikern skulle jag också behöva besöka eftersom mina linser är för svaga.. Känner det när jag kör bil osv. Inte bra! Är lite sugen på nya brillor också.. Så att jag kan variera mig lite!

Nu är det dags att knoppa!

Sov gott!

Inga kommentarer: