tisdag 1 november 2011

Pigg av träning

Idag kom jag äntligen iväg till gymmet. Även fast jag egentligen kände för att krypa upp i soffan, så tog jag mig i kragen! Vet ju att det bara gör mig gott! Körde 20 min på löpbandet, intervaller sen 15 min på crosstrainern. Bara kondition med andra ord. Riktigt skönt att få svettas! Hoppas mitt knä och fot är på min sida nu bara, kändes bra idag i alla fall! Känner mig piggare ikväll och man jämför med andra dagar. Jag mår verkligen bra av träningen och hoppas komma igång nu igen!

Imorgon är det dags för ridning, hoppning denna gång! Sista gången med Glory som jag rider nu. Alltid lite nervöst att byta häst men det går säkert bra :)

På torsdag tänkte jag träna igen sen behöver vi packa. På fredag jobbar vi bara till lunch sen styr vi Audin mot Kallfors och familjen Säfström/Niemelä!! Ska bli såå mysigt! Dom väntar en liten till så vi får väl se om vi får agera barnvakt när dom far in till BB ;) På söndag blir kalas i Nykvarn så jag hinner träffa släkt och familj också! Härligt!

Trevlig tisdagskväll!

En gaaammal bild på tre partypumor ;) Säg till om ni vill att jag ska ta bort den tjejer! Jag tycker dock den är lite charmig ;)

1 kommentar:

Anna sa...

Så snygg bild! Grrr.. :) längtar tills ni kommer hit till flodhästfamiljen!