tisdag 6 december 2011

Bebis och klappar

Julklappshandlingen är i full gång, har inte så många kvar nu! Köpte två idag efter jobbet sen hade äntligen min skinnjacka kommit! Jag är så nöjd och längtar tills våren är här så att jag kan börja använda den!

Har också varit ute efter ett kort halsband och hittade ett mycket snyggt på Vila! Man kan ju faktiskt inte bara köpa saker till andra.. ;)

Igår gymmade jag med bästa Madde i 1 och 1/2 timme så idag har jag träningsvärk ska ni veta.. Känner att den kommer vara snäppet värre imorgon! Då är det dags för ridning, får väl se hur det går då..

Sist men inte minst! Stort, varmt och kärleksfullt grattis till Anna och Markus som igår blev föräldrar för andra gången! Denna gång blev den en pojke på 4475 gram och 55 lång. Stor kille med andra ord! Längtar till jul då jag får träffa underverket!!

Inga kommentarer: