lördag 7 januari 2012

Nagelfix är kul!

Långhelg, så skönt! Skönt med mjukstart första veckan på det nya året.

Har nyss fixat mina naglar med fransk och stenar. Är faktiskt himla kul att fixa fina naglar! För några år sen var jag lite inne på att utbilda mig till nagelteknolog. Men jag är nöjd med att bara ha det som en liten hobby :)

Ikväll ska gänget ut och käka för att fira Jakob som fyllde år i veckan. Ska bli väldigt trevligt! Ska få träffa min älskade Linda också, som varit i Sydafrika i 2 1/2 vecka. Som jag saknat henne! Ser fram emot att höra allt om hennes äventyr!

Trevlig lördagskväll på er!

4 kommentarer:

Mammis!! sa...

Vilka söta små fingrar :)

Sandra bloggerska sa...

Med snea lillfingrar och allt ;)

Therese sa...

Och så mina killhänder ;)

Mammis!! sa...

Precis ;-)