torsdag 29 december 2011

Ledighet

Kände att det var dags för lite bloggande!

Har varit en jättebra jul. Åkte hemåt Nykvarn i fredags och åkte tillbaka till Vxö igår onsdag. Hunnit att träffa många men samtidigt tagit det lugnt. Perfekta kombinationen! Jul firade vi hos kusinerna i Nyköping.

Är ledig hela denna vecka och det är verkligen skönt! Men på måndag börjar allvaret.. Nytt år, nytt ansvar och nya arbetsuppgifter. Lite nervigt men det ska nog gå bra. Det brukar ju ordna sig när man är i det!

Idag har vi haft en bra dag. Slappade på förmiddagen och kollade Ronja på tv :) Älskar Astrids filmer!! Blir aldrig för gammal för dom :) Sen gick vi ner på stan där vi åt en sen frukost. Mys! Sen strosade jag runt i butiker. Beställde nya brillor! Har tänkt köpa nya länge, kan vara bra att vila ögonen från linserna ibland. Mina gamla har för svaga glas, och är lite trött på dom ;) Så om 2 veckor ska dom vara färdiga, ser jag fram emot! Jag köpte också en ny plånbok och en glittrig bolero till nyår. Blir nog den och en klassiskt svart klänning, om jag inte hinner hitta nått annat :)

På kvällen tränade jag combat, riktigt svettigt och jobbigt.. Men skönt efteråt!

Imorgon tänkte jag börja dagen med en tur till solariet. Sen blir det en sväng på stan igen, presentjakt denna gång. På eftermiddagen ska jag fika med mina fina vänner/fd kollegor. Mycket trevligt! På kvällen blir det middag med S och J. Trevligt det också! Träffar dom alldeles för sällan.

Nyår firas med goda vänner hos goda vänner. J fyller ju 30 år då så det ska vi ju också fira såklart!

Hade tänkt att detta skulle bli ett kort inlägg, men efter lite onödigt vetande så blev det en bit :)

Avslutar med bild på mig och fina Noel, som på bilden var ca 2 veckor gammal! Annas och Markus andra mästerverk. Mys!! Sen en bild på en nyvaken Sandra i min gosiga zipperall, love it! Är verkligen så mysigt som alla säger. Tack mamma!

1 kommentar:

Mammis!! sa...

Du passar bra i rollen som mysoverall o mamma :)