söndag 19 oktober 2008

Back to reality..

Då var jag tillbaka i Eskilstuna igen då..Känns alltid lika trist att behöva skiljas åt och sätta sig i lilla, tomma lyan. Men trots allt så har dagen varit bra tycker jag. Pluggade hemma hos "SE". Hon bjöd på kaffe och bulle, mums:) Vi fick en del gjort ändå och känner nog att vi är redo för morgondagens seminarium. Kvällen har spenderats framför tvn eller datorn. Inte gjort många knop förutom att packa upp väskan, alltid nått:) Min lägenhet känns verkligen som en klädkammare till ytan när jag varit i Växjö ett tag..25 kvm är ju inte stort. Men den är ändå mysig och jag trivs bra. Men vill verkligen bara vara klar i skolan nu så jag får flytta ner! Inte så många månader kvar nu men hade jag fått välja så hade flyttlasset gått för läängesen. Inte mycket annat att välja på än att bita ihop.Kämpa på. Men det fixar vi ju:) Veckan har varit så himla bra och jag känner att jag lever på den känslan nu och hoppas få göra det ett tag framöver innan saknaden tar överhand.

Nej nu får det vara slutbloggat för idag. Snart dags för sängen. Imorrn är det seminarium och plugg som gäller hela dagen. Ska försöka hinna med träning på kvällen också!

Hoppas ni haft en bra söndag! Nya, friska tag inför kommande vecka! :)

Sussa sött!

Puss å kram!

Inga kommentarer: