måndag 20 oktober 2008

Måndag hela da´n

Dagens outfit består av svart topp samt grön kofta från HM. Svarta jeans och svart sjal av märket Sunshine 365 från MQ.
Veckan är startad. Har haft seminarium på förmiddagen som gick bra. Fick dock inte många "sylar" i vädret när vi skulle opponera men kommer säga desto mer imorgon när vi ska presentera vårt arbete. Hämtade ut förra hemtentan idag som jag hade klarat:) Jaaa, lika skönt varje gång! Beta av kurs efter kurs så man blir klar nångång..:P Men jag har en kurs kvar från första terminen som jag måste tenta om..Surt. Men jag skyller på läraren där faktiskt. Nu har jag just ätit en lunch som bestod av en salig blandning. Pasta, fetaost, tomat, creime freich och krossade tomater med chilismak. Men det funkade faktiskt:) Även om en handling känns som ett nödvändigt ont..Så tråkig utgift men ganska nödvändig:) Nu ska jag förbereda vad jag ska säga imorgon på presentationen. Brukar bli lite mindre nervös om jag är bra förberedd..Blir träning senare, skönt!

Höstiga kramar från mig!

Inga kommentarer: