måndag 20 oktober 2008

Dags att knyta sig kanske..

Uhhh längtar inte alls...

Finns verkligen ingenting på tv..min dvdspelare är trasig oxå så kan inte glo på någon gammal film heller. Blir nog till att lägga sig tidigt idag.

Träningen gick bra men det var ganska tungt. Vin och skräpmat i helgen har väl gjort sitt..Men nu blir det en vecka fritt från sådana saker och med en del träning! Skönt, då mår jag som allra bäst. Veckan kommer annars bestå av en del plugg som jag nämnt tidigare..Och så var det tandis imorgon också..Blää! Vill inte ha några hål men tror tyvärr att det är just vad jag har..ilar som sjutton på ett ställe. Ska tydligen gå på härliga 1000 kr bara undersökningen eftersom det är första gången jag går dit. Kul sen om jag har hål också som ju lär gå på minst lika mycket. Känns som det finns betydligt roligare saker att lägga det få pengarna jag har på. Som kläder och skor till exempel;) hihi I just can´t get enough! Har hittat en till sida nu som har hur mycket snyggt som helst! http://www.asos.com/ heter den. Fattar inte varför jag plågar mig själv genom att kolla på alla snygga skor och klänningar..Men samtidigt så är det ju kul! Är ju riktigt fint med klänning. Finns hur många söta som helst! Ska nog börja använda det mer på fest. Festligt, fint och kvinnligt! Ja jag säger och det..:)




Har fått höra att jag varit bra på att skriva inlägg här i bloggen. Jo jag har ju varit ganska flitig med det:) Har ju en del tid över sen ligger det väl ändå ganska högt på priolistan just såhär i början:) Kan tänka mig att man kanske blir mindre flitig på att skriva sen..Men ska försöka hålla den uppdaterad så länge jag bara orkar! Det är ju faktiskt riktigt kul och känns inte som jag kommer lessna än på ett bra tag, bra va!?:)




Hoppas ni haft en bra måndag och att resten av veckan blir minst lika bra!




Fortsätt att skriva kommentarer på inläggen! Det är riktigt kul med lite feedback på det jag skriver!:) Sen så vill jag ju veta vilka som läser:)




Natti natti!
Kramar!









1 kommentar:

Sandra sa...

Hallå gumman! Jag hoppas verkligen att vi kan ses nästa vecka! Du är bättre än mig på att skriva inlägg. Har enorm bloggtorka & mår inge vidare just nu. Men nu ska vi tänka positivt. Solen skiner ju INTE iaf, haha! Puss