tisdag 21 oktober 2008

Inga hål!!

Idag har jag på mig mina Miss Sixty jeans från MQ samt en randig topp från Gina tricot.

Helt otroligt, jag hade inga hål! Var ju nästan helt säker, var ju ändå typ 4 år sen jag var på koll. Okej, hade 2 stycken början till hål men inget som behöver lagas. Tandläkaren rekommenderade mig att skölja munnen med flour och använda tandtråd, så jag åkte raka vägen till apoteket och införskaffade det! Så nu jäklar ska här förebyggas:) Får väl se hur länge jag är duktig med det..hmm. Den andra positiva överraskningen var att jag bara behövde betala 350 kr för kalaset, jag som väntat mig 1000. Inte helt fel! Fler såna överraskningar tack!:)



Seminariet och presentationen imorse gick bra. Jag är alltid nervös för att prata inför grupp, mer eller mindre. Den här gången mindre:) Skönt! Nu är det "bara" den individuella hemtentan som ska skrivas..Ska sitta hela dagen imorgon och på torsdag om det behövs. Vet inte om jag tar för lätt på det men har fått för mig att det där arbetet på 2-3 sidor är snabbt avklarat:) Hoppas jag har rätt..



Nu ska jag diska och fixa lite i mitt lilla hem innan "The Hills" börjar:P



Kramar från en nöjd och glad Sandra:)




2 kommentarer:

Tini Weinniee sa...

Bra jobbat gumman ;) Inga hål och en bra redovisning :) Jag måste också inköpa fluor..har tänkt på det i ett år nu..hehe..
Var så trist för när jag väl bänkade mig framför tv:n o skulle se The Hills så hade jag redan sett dom avsnitten :( hehe..
STOR krraam till min favorit tjej!!

Anna sa...

jippii! Vad skönt. vad samma för mig sist hos tandis. Början till 2 hål. känns dock som ett har "brutit ut" nu.

Kram från anniii & ärtis