onsdag 29 oktober 2008

K-holm here I come!


Nu blev det en gammal hederlig bild på toa:P Tycker ändå det blir bäst kort när jag tar så faktiskt..Även om det blir lite tjatigt. Har på mig tröja, den lilla svarta jackan samt svarta leggings från Gina Tricot. Kjol från MQ, knästrumpor från HM (sticker upp en bit ovanför stövelkanten sen).Blir den röda väskan till också som en lite färgklick såhär i höstmörkret:)
Trevlig kväll! Tänd lite ljus ikväll och ha det riktigt mysigt:) Men glöm inte släcka dom innan ni lägger er!! Viktigt, värmeljusen också, dom kan explodera och självantända! Det var allt för mig!:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är lika snygg som vanligt! ; ) Och jag tycker att "toa-bilderna" duger alldeles utmärkt! Ha en supertrevlig kväll!
Puss och kram

Anonym sa...

Testade din goda smoothie igår,smarrigt värre =) Du börjar bli min mode ikon ! Snyggo =)

//Sandra

Sandra sa...

Hello sweeetie jag köpte dina smoothie påsar från Willys igår, yay! Du är läcker babe :) Är det bara Sandror här inne? haha.

Anonym sa...

Hey! Det var trevligt igår! Det får vi göra om. :) Snygg blogg och väldans snygg röd väska du har! Ha det bra! /Charlotte
(challizzz.blogg.se, haha)