onsdag 29 oktober 2008

Kolgrillsmat och film


Som jag har hållit på senaste halvtimmen..För att försöka ta en bra dagens outfit-bild med hjälp av självutlösaren på kameran. Inte det enklaste kan jag meddela! Alltid någonting som blev fel..Nu orkar jag inte mer så den här får duga. Består idag av mina Miss Sixty jeans, Fred Perry WCT-jacka samt ett svart linne. Lite sportig look sådär:) Livade upp det hela med min röda väska som jag fyndade i Göteborg i somras för ynka 99 kr! Matchande nagellack också hihi:) Orkade inte ta med ansiktet den här gången, är ju trots allt kläderna som ska synas. Blev aldrig någon bild igår, men ska lägga ut en osminkad bild på mig någongång!:)
Varit i skolan hela dagen och nu ska jag packa ihop lite saker och göra mig iordning, ska med tåget vid 16 till min syster i Kholm. Kolgrillsmat och film, mys! Sover där så vi hörs väl imorgon nångång igen! Då får jag finbesök;)
Eftersom dagens outfitbilden uteblev igår så blir det två idag:) Kvällens outfit kommer alltså snarast!
Ha en fortsatt trevlig onsdag! Idah har det varit kallt hörrni! Burr! Vintern är snart här:)
Puss och kram!

Inga kommentarer: