tisdag 28 oktober 2008

Natti!

Snart dags för sängen. Min tisdag har varit lång och seg..Osminkad hela dagen och bytte som mest från lodiskläder till träningskläder då jag ialla fall kom iväg och tränade vilket var skönt! Sen ikväll har jag lagat mat, diskat och tvättat. Varit ganska duktig ändå trots en väldigt slapp dag. Kan inte vara ineffektiv en hel dag:) Skönt det ju.

Imorgon är det dags för föreläsning igen på förmiddagen. Sen på kvällen ska jag till min kära syster för lite mat och film tillsammans med hennes kollegor. Ska bli trevligt! Kommer eventuellt sova kvar där. På torsdag kommer "TS" hit äntligen! Ska bli så mysigt att ha dig här i några dagar gumman! Då får vi ta hand om varandra!:)

Sov gott på er alla söta vänner:)

Puss å kram från mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart kommer jaii :) ska bli såå myspysigt..saknar dig..puss på näsan!

Anonym sa...

Fresten när kommer osminkade bilden då? ;) Saknade ju bild på dig i dag ;) du e ju söt utan smink osså gumsan..natti natti