torsdag 27 november 2008

Färdig!!!

Ja nu är jag äntligen klar med skiten!:) Satt nu efter föreläsningen och skrev det sista (vilket var mer än jag trodde) på den gamla tentan. Men nu är det klar och inskickad! Hoppas han är snabb med ett resultat..Nu är jag heelt slut efter en dag med opponering, muntlig presentation och tentaskrivande..Presentationen av arbetet gick bra, men jag är inte riktigt tillfreds med min insats..Fan vad nervositet ställer till det! Men men.. nu är det gjort och vi fick beröm för ett bra arbete och en bra redovisning. Lätt att vara själkritisk antar jag..

Nu är jag nyss hemkommen..Hungrig, trött och stel i axlarna. Tänkte att jag skulle sola lite ikväll, vore himla skönt. Avlappnande! Sen behöver jag handla lite så jag kan laga middag idag. Orkar nog inte med någon städning eller tvättning ikväll utan jag tar det imorgonbitti. Ska ju inte till Västerås och Sandra förren vid 12 så jag kan ju allt vara lite effektiv innan dess.

Nej om jag skulle ta tag i det där med mat..Hungrig!

Höres

Piss å kräm

2 kommentarer:

Sandra sa...

Piss & kräm? Hahahahaha :oD

Anonym sa...

Du är sååååååå duktig!! Du får ge dig själv en klapp på axeln från mig!!! Jag är så imponerad av dig!! : ) Puss och kram och trevlig helg!