onsdag 12 november 2008

Less!

Åh vad det har gått bra för mig idag...NOT! Skulle ju gå till bibblan här för att leta reda på böcker så jag kan besvara fråga 5 på tentan. Tillsammans med en bibliotikare som var väldigt hjälpsam, leta vi fram ett antal böcker som verkade vara det jag behövde. Men såklart så var dessa utlånade! Fanns 2 inne som jag leta i men hittade inte det jag sökte..Skit! Det hjälpte ju liksom inte att böckerna som var utlånade snart skulle komma in igen. Snart som i om typ 2 veckor. Men det hjälps ju inte, behövde dom nu! Efter en timmes letande och sökning på datorn slutade det hela med att jag gick därifrån tomhänt. Har en titel på en bok jag behöver men den finns ingenstans, gått till bokhandeln och frågat också. Sen till råga på allt, köpte jag såna inlägg för mina grå pumps. Men dom glappar såklart fortfarande...Bra.

Som ni förstår så jag inte mycket gått min väg hittills idag och jag känner starkt för att pluggstrejka nu. Har trots allt ca 3 veckor på mig innan tentan ska vara klar men jag tänkte ju ligga ute i god tid. Passa på att skriva den när jag ändå är här och inte har så mycket annan för mig. Men då vore det ju bra om saker och ting gick min väg. Vilket det inte gjort idag. Är ju ingen annan än jag som förlorar eller vinner på att lägga tentan på is ett tag..Får se hur jag gör. Just nu känner jag mig iallafall grymt less och omotiverad. Har en fryst, tråkig färdigrätt i ugnen som blir dagens lunch. Till middag ikväll blir det tacos. Gott! Dagens höjdpunkt tror jag.

Nej nu ska jag sluta vara neggo och hoppas att turen vänder och att jag får lite mer motivation sen. Vore ju väldigt skönt trots allt att ha den där tentan gjord.

Skönt Sandra Sötnöt och se att du har en bra dag! Skönt att nån har turen med sig idag;) Men det förtjänar du! Tycker allt att du till och med kan vara lite skadeglad för att det går åt pipan för mig:) Puss på dig!

Det var allt för mig för nu. Hoppas på att nästa inlägg blir mer positivt!

Kram från en less Sandra


1 kommentar:

Sandra sa...

Snart kommer din älskling hem & pussar på dig, då mår du säkert lite bättre gumman :) Puss