fredag 7 november 2008

Nattamat

Sitter här och mumsar i mig matlådan som blev från dagens middag. Hann aldrig äta något efter jobbet så jag har varit svinhungrig hela kvällen! Timmarna på jobbet gick fort! När jag slutat stressade jag hem för att svida om sen cyklade jag ner på stan till utestället där mina klasskamrater höll till. Blev bara ett glas vin, kände att plånboken sa emot för fler köp. Men likabra var väl det eftersom det är jobbardag imorgon också och jag vill vara pigg och kry då! Men kvällen blev jättetrevlig och vi tyckte alla att det bör vi göra flera gånger! Så dags nu när vi snart är klara i skolan:) Men men, är väl aldrig för sent för det i guess. Efter att ha cyklat hem i ösregn är jag nu hemma och ska snart sova..Skönt att få lite mat i magen, finns inget värre än att lägga sig på tom mage! Imorgon är det jobb som gäller från 11.45-16.00 men jag kommer att stanna på jobbet framtill att vi ska till min kollega vid 18. Tänkte passa på att prova lite kläder på vårt nya märke Paris Kate & I för att få ett hum om hur plaggen är. Kan ju vara en fördel att veta det när jag sen ska sälja:) Vi har fått in såå mycket fina klänningar och festtoppar på just det märket! Sukt, sukt, sukt..Men nu får det nog vara färdigshoppat för den här månaden, förutom nödvändiga saker såsom mat, hygienartiklar mm. Har inget som jag MÅSTE ha direkt så då är det bara att hålla i stålarna:) Snart ska det ju börja inhandlas julklappar också så då gäller det att ha lite att ta av. Så var det med det! Nej ni mina små vänner, nu ska jag sussa.

Hoppas ni haft en lika bra fredag som jag haft och att resten av helgen blir ännu bättre!

Vi hörs imörrn!:)

Pusselipuss

Inga kommentarer: