lördag 8 november 2008

Sötnöt nr 1

Nu har jag gjort mig redo för en dag på jobbet. Fick lov att packa ihop lite saker eftersom jag ska byta om och så på jobbet inför middagen ikväll. Har sovit gott tills klockan ringde vid 9 då jag cyklade till affärn för att inhandla lite frukost. Känner mig lite seg idag trots att det var lugnt igår. Kom dock inte i säng förren kanske halv 1. Sandra frågade mig förut på msn om jag kollat posten och det hade jag ju inte gjort på ett par dagar. Så då gjorde jag det och sötnöt som hon är hade hon skickat en cd med en massa blandade bra låtar! Som jag ska kunna ha på resan ner till Växjö på måndag. Hon är ju bara för go, snacka om omtänksam!! TACK gumman, uppskattas oerhört! <3 Så det ska jag fixa med imorgon, föra över dom till min Ipod.

Nu ska jag börja bege mig till arbetet. Ha en skön lördag och tat lugnt ikväll ni som ska partaja:)

Hörs imorgon!

Puss å kram

1 kommentar:

Sandra sa...

Allt för dig sötnos <3