söndag 16 november 2008

Slut på det roliga..

Då var man här igen då..Snart dags för hemfärd. Väskan är packad och jag är redo. J ligger och sover fortfarande men han ska snart köra mig till tåget. Blää vad jag inte gillar dessa dagar..

Gårdagen var ialla fall kanon! Blev aldrig någon runda på stan. Vi stannade inne och såg en film istället. Mys! Sen var vi och kollade på J`s brorson som spelade innebandy. Efter det var det snart dags att sticka iväg på middag som vi var bortbjudna på hos "T, D och lille T". Det bjöds på god mat och lite vin. Sen blev det fika med paj, pepparkakor, glögg och julmust. Men jag fick redan vid middagen ont i magen så jag avstod fikat..Kvällen bestod sedan av Buzz, Guitar Hero och sällskapsspelet Rita & Gissa vilket var riktigt kul! Vi var inte hemma förren vid halv 1 inatt. En riktigt lyckad kväll! Rätt sällskap är A och O:)

Men nu som sagt är det snart slut på det roliga för den här gången..Veckan har gått alldeles för fort som vanligt. Har dock varit underbart bra och mysigt! Tack älskling!

Veckan kommer nu innehålla plugg, träning, lite mer plugg, jobb och eventuellt en dejt med Sandra. Vi har inte än lyckats få till att ses så hoppas vi gör det snart! Har också pratat om att träffa "A.S" vilket jag också veeerkligen vill! Ses alldeles för sällan..Snart får ju hon en liten skrutt också och då kommer det finnas ännu mindre tid till det. Så vi borde passa på nu!

Nej nu ska jag börja förbereda mig inför den 4 timmar långa tågfärden hem till Etuna. Jippiiyey.

Hoppas ni haft en bra helg? Mina favoritflickor, hade ni kul igår? Sega idag?;) Önskar jag hade kunnat vara där med er!

Vi hörs ikväll allesammans!

Puss och kram

Inga kommentarer: