söndag 7 december 2008

Frisk luft

Var nyss ute och gick en promenad vilket var längsta vistelsen utomhus på tre dagar..Så himla skönt med lite frisk luft! Ahhh! Fick krupp på att bara ligga inne och glo på tv. Har spenderat hela denna dag i soffan framför ett antal "Hogan knows best"-avsnitt. Var någon form av helgmaraton på mtv. Lite lagom underhållande men blev tillslut uttråkad.

Magen har varit stabil idag. Mådde illa imorse efter frukost dock..Sen kände jag nu när jag gick att jag har krampaktig magont i mellangärdet. Därav också en illamåendekänsla. Känner inget så länge jag sitter eller ligger. Hoppas allt detta gett med sig till imorgon! För nu orkar jag inte med det längre. Känns surt som sjutton att ha missat hela min jobbarhelg men vad ska man göra.

Började snöa under tiden jag var ute på promenad, mysigt! På andra advent och allt:) Har bokat tvättid imorgonbitti redan kl 7 även om det fanns lediga tider hela dagen. Morgondagen ska bannemej bestå av att göra lite nytta! Skönt att komma upp tidigt också! Annars har jag inget planerat imorgon. Ska träna om jag känner mig bra. Har bestämt mig för att dumpa Friskis och börja träna på ett annat ställe här i stan som heter Jympozz. Är billigare än Friskis och verkar ha roligare pass också! Så jag tänkte testa på det nu sista terminen. Skönt med lite förnyelse för jag känner att jag tröttnat på Friskis även om det också är bra!

Har ni alla haft en bra helg?? Vad har ni sysslat med?

Puss & Kram

Inga kommentarer: