måndag 8 december 2008

Skön start på veckan!

Riktigt skönt att komma upp tidigt och göra lite nytta! Klockan ringde vid kvart i 7 så då var det bara att pallra sig upp och börja tvätta. Var segt innan jag vaknade till ordentligt men nu är jag faktiskt riktigt pigg! Har nu tvättat flera maskiner, diskat och ska nu börja göra mig iordning. Tänkte ta en sväng på stan. Eventuellt ska jag se om det finns en klipptid..Är så trött på mitt hår just nu, vill ha riktigt hellugg nu! Nu är den bara tunn och för lång, inte alls fint. Ska kika på lite klappar också.

Har bara mått lite illa idag, fick några kvälvningar efter frukost. Men annars verkar det lugnt! Skönt!

Den här veckan kommer se ut som sådan:
Måndag: Tvätta och fixa (check), gå en sväng på stan. Eventuellt klippa mig.
Tisdag: Föreläsning på förmiddagen. Efter det, inget speciellt planerat.
Onsdag: Inget speciellt på dagen men på kvällen julshow i Norrköping! Sova hos syster efter det.
Torsdag: Dubbla föreläsningar, alltså skola hela dagen.
Fredag: Personalmöte på jobbet på morgonen, kanske träffa Sandra på dagen? På kvällen ut och käka med jobbet och eventuell utgång:)
Lördag: Vet ej.
Söndag: Vet ej.

En del planerat med andra ord men ganska mycket luckor också:) Nu blev jag bjuden på lite glögg och julskinka också ikväll med ett par klasspolare:) Blir en film också, trevligt!

Nu ska jag göra ett ryck så jag hinner med allt på dagsplaneringen ;)

Igår bestämde jag och syrran oss för att idag skulle bli en bra dag, att vi skulle vakna pigga och glada. Och det hjälpte faktiskt! Ett tips till er! Positiva tankar;)

Kram & Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske kan du klämma in mig i chemat på lördagen?? =)

Sandra sa...

Jag vill gärna träffa dig på dagen på fredag :)