lördag 6 december 2008

Uhh...

Har varit sängliggande mestadels av den här dagen också..Känt mig svag och konstig med en skum känsla i magen. Har sovit och vilat massor, fick sen lite energi och kraft till att dona lite här hemma. Skönt. Även lagat mat och ätit första målet mat sen det igår då som jag inte fick behålla..Verkar som jag fick behålla dagens intag men anar oråd när det börjat åt andra hållet nu...If you know what i mean..Fräscht:P Så min mage är nog inte så stabil än..Säkert åkt på någon jäkla bacill..Hoppas att det bara var så att magen fick en smärre chock av mat och lite gottis, därav reaktionen. Det visar väl sig..Inte är det kul i alla fall. Blää. Vill jobba imorgon men vill verkligen inte smitta mina kära kollegor. Får helt enkelt vänta och se hur det artar sig tills imorgon.

Ja så ser mitt liv ut just nu..Kunde varit roligare måste jag säga;) Mamma gav mig förslag på en rolig prylsida med en massa skoj! Så det har jag roat mig med nu ett tag:) Check it out! www.bluebox.se

Missa inte Brittan ikväll på tv4, 22.35. Det ska jag kika på ialla fall:)

Trevlig lördagskväll på er!

Kram från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du blir bra snart igen!!!