lördag 24 januari 2009

Massage och Ikea

Nu har vi kommit hem igen efter vår tripp. Blev först en varsin massage på 45 minuter. Jag passade på att sola också eftersom jag ändå fick vänta på J. Sköööönt! Men det känns ju att jag hade en del knutor..Stelis. Men hon fick nog ut de allra flesta. Nu är jag trött, seg och allmänt mör. Men på ett skönt sätt:) Efter vi var klara tog vi en tripp till Ikea i Älmhult eftersom det var nära. Köpte lite småplock, bland annat några "spottar" som J ska sätta upp nu. Om cirka 2 timmar ska vi iväg igen, då blir det fika hos några vänner. Mys.

Igår pluggade jag först ett par timmar, sen städade och tvättade jag lite. J kom hem redan vid 15, då mötte vi upp hans kompis och hans tjej (som jag skrev om i förra inlägget), vid Ica Maxi. Sen gick vi en sväng på stan, efter det blev det bio. Såg "Benjamin Buttons otroliga liv" med bland annat Brad Pitt. Den var bra men lång..lite för lång och jag satt och kolla klockan emellanåt. Vilket inte är ett gott tecken:) Men den var helt klart sevärd! Efter bion gick vi hem hit och åt ost och kex. Mycket trevligt!

Nu ska jag börja göra mig iordning! Duscha av mig oljor, linement och solariet:P

Ha en trevlig lördagskväll, vad ni än ska göra!?

Inga kommentarer: