måndag 26 januari 2009

Vill inte

Nu har jag packat ihop mina grejer och ska snart bege mig mot tåget. Känns skittrist och jag vill verkligen inte åka hem..Helgen har gått alldeles för fort, men vi har hunnit göra en hel del. Därför det gått så fort kanske..Känns dock knappt som vi hunnit vara så mycket för oss själva..Men men, har varit härligt att vara här som vanligt och nu är det bara att se fram emot nästa gång! Kommer vara hemma vid 18 ikväll om allt flyter på som det ska..Förväntar mig dock inte för mycket..

Var nere på stan när dom öppnade imorse och gick in på MQ här och frågade angående sommarjobb. Men dom hade tydligen fullt redan..Typiskt. Men jag ska skicka in en ansökan ialla fall. Man vet ju aldrig. Ska söka andra butiker också. MÅSTE verkligen försöka hinna och orka ta tag i det där med jobbsök snarast..Det närmar sig ju med stormsteg och jag tror att de månaderna som är kvar kommer svischa förbi fortare än kvickt! Kommer ju ha att göra...Pust.

Vore ju bra om jag kunde få mitt intyg från praktiken också..Skickade iväg mail idag, igen. Är ju snart ett år sen jag började min praktik! Hoppas på bättre respons denna gång. För jag behöver det där intyget nu! Om det står positiva omdömen vill säga annars har jag ju inte mycket nytta av det;)

Åhh jag funderar på att "råka" missa tåget och stanna här, vara här när J kommer hem. Men, nej. Har ett liv där hemma som jag tyvärr inte kan bortse ifrån, även om det lockar j*vligt mycket just nu..Kan det inte bli slutet av maj NUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Har nog aldrig längtat så mycket efter någonting någonsin.

Thanks älskling för en underbar och fartfylld helg:) Hoppas vi kan ses snart igen..Even though vi har fullt upp båda två..;) hehe *internskämt* Du är bäst!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag längtar med! Skönt för er båda när ni ÄNTLIGEN kommer få bo tillsammans....