lördag 28 februari 2009

Löödakväll




Mina smarriga middag ikväll! Är så gott med biftekibiffar! För er som inte har någon aning om vad det är så är det en kryddblandning på påse som man blandar ut med vatten och olja, sen blandar man in det i köttfärsen bara! Blir väldigt smakrikt och gott! Har blivit lite av min killes favvorätt tror jag till och med..;) Väldigt enkelt dock, går fort! Nu har jag tvättat klart, pluggat lite och kollar Melodifestivalen. Är väl inte så imponerad av bidragen förutom Sarahs låt som var riktigt mäktig! Hon lääär ju bara gå vidare. Min hals vill inte bli bättre, är en pina varje gång jag ska svälja:( Ajtibajti. Så länge jag inte blir febrig så går det ju an!


Imorgon ska jag köpa min jeansjacka:) Har dragit ut på det nu ett tag men jag vet ju att jag ska köpa den så inget att dra ut nå längre på. Med personalrabatt och presentkort behöver jag bara betala cirka halva ordinariepris så det är ju som hittat!;) Blir bild när den är inköpt!


Allt för idag!


Sov gott sen på er!

Inga kommentarer: