söndag 1 mars 2009

Kurerar-söndag


Nej det verkar inte bättre. Jag är sjuk, igen! Var ju inte många veckor sen jag var genomförkyld som sen gav med sig efter någon vecka. Var nog för bra för att vara sant för nu har jag åkt på det igen. Den här gången är halsen värst..Aj det gör ont! Inte bara när jag sväljer även om det är som värst då, nej hela tiden liksom svider, ömmar och kliar det. Hostar som en galning. Nu har näsan börjat rinna också till råga på allt. Åhh jag vill vara frisk!! Som ni kanske förstått så är jag hemma från jobbet idag och det var nog en smart drag. Har varit på Apoteket och införskaffat diverse saker för att bli bättre. Hoppas det gör susen! Sitter med en kopp te nu som sägs vara snällt mot halsen. Vet inte om jag tycker det funkar än så länge men får inte ge upp hoppet.
Solen skiner utanför fönstret och en promenad hade ju varit skönt, men är nog bäst jag håller mig inne. Hade tänkt försöka få lite plugg gjort när jag ändå bara sitter här och glor men det lockar verkligen inte. Men några sidor ska jag väl orka läsa ialla fall! Imorgon är det föreläsning sen plugg efter med Anna. Hoppas på att jag är piggare då!
Tillbaka till soffan nu..
Soliga, hostiga hälsningar från mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Te med honung o citron i e bra grejer ;) krya på dig korven!