onsdag 22 april 2009

8 av 8

Nu är äntligen alla 8 intervjuer klara! Hade sista idag. Känns otroligt skönt och verkligen på tiden..Nu kan vi koncentrera oss på att komma upp i text, och bra sådan också! Vi var också på handledning idag och den kändes bra. Gick därifrån och kände oss peppade och det är ju positivt! Annars har jag diskat och plockat lite här hemma idag. Hade lite framförhållning och lagade mat innan träningen så det var bara att äta när jag kom hem från den! Smaaart drag:) Tränade Pump idag så nu är jag trött i musklerna. Men det är skönt att få ta ut sig och pressa gränserna för vad man pallar med! Jag känner mig sådär härligt upp-pumpad nu. Låter jag armarna hänga längst kroppen så blir det liksom ändå en böjning på dom eftersom biceps är ihopdragen:) Känner mig som en av alla "kylskåpsbärare", värsta spännisen HAHAHA! Träningsvärk är oftast ett faktum efter ett styrkepass och jag förväntar mig inga undantag denna gång..

Morgondagen kommer bestå av plugg, tvättning och träning. Just another day..Bring it on!

Nu ska jag försöka hålla armen uppe ett tag ialla fall och borsta tänderna. Får se hur det går:)

Natti på er småskruttar!

Kram *gahh kämpar* ;)

Inga kommentarer: