tisdag 21 april 2009

Nytta och nöje




Det är vad min dag har bestått av. Vi började dagen med att göra 2 intervjuer på utanför Vingåker. Gick bra! Alltid lika intressant och gripande..Nu har vi bara EN kvar och den är inbokad imorgon förmiddag!! Så skönt! När vi var klara åkte vi till Vingåkers Factory Outlet. Jag gjorde några fynd som ni kan se på bilderna! 2 muggar från Filippa K som jag kollat på, men som här fanns för nästan en 100-lapp billigare än ordinarie pris! Sen en bikini från Salming för dryga 200 kr. Jag är mycket nöjd med mina inköp:) Efter en runda där ute med en lunch i magen så begav vi oss hem, trötta och mätta. Väl hemma så la jag mig i soffan och glodde på diverse program. Sen somnade jag någon timme. Var sedan dags att svida om för att sticka iväg på en BodyJam-pass! Det var skönt och kul som alltid! Blev en sen middag och nu sitter jag här som de flesta andra kvällar:) Är nöjd med min dag som alltså kombinerats med både nytta och nöje!
Sov gott!
Kramar!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag älskar dom där muggarna & bikinin var het som solen :)

Sandra sa...

Vilka suveränt snygga inköp!!!

Bloggerskan själv:) sa...

Tack! Nu är jag redo för sol och bad i Halmstad i sommar;)