torsdag 23 april 2009

Tors dag



Var segstartad imorse. Somnade bara om hela tiden fast jag visste att jag sovit mer än tillräckligt. Kanske för mycket. Men det kan bero på pumpen igår att jag känner mig sliten..Har träningsvärk idag som väntat och den verkar bara bli värre och värre. Men om ett par timmar ska jag iväg på step-up så det är bara att bita ihop! Även om det känns som benen vill vika sig ibland..:) När jag väl pallrat mig upp så begav jag mig så smårning om ner på skolan för att kolla igenom lite transkriberade intrevjuer. Tog sen en sväng på stan för att köpa ny rouge som tagit slut. Hittade även en söt lila klänning/topp på Indiska (se bild) för endast 99 kr. Tänkte jag skulle ha den på Tuna Park-festen på lördag, tillsammans med ett par leggings eller strumpbyxor. Kan väl bli ganska fint? Det får duga i alla fall. Den ser dock kortare ut på bilden än den är IRL, så ni vet:) Nu håller jag på att tvätta lite. Har inte mycket annat på schemat resten av dagen förutom träningen då. Ska försöka få lite plugg gjort också, känns som det ALLTID är ett nödvändigt ont..Vi hörs hörrni!

1 kommentar:

Sanna sa...

Jättesöt klänning! Och den sitter jättebra på, dig precis som allt annat! Du är en riktig liten pingla! ; ) Kramar!