fredag 24 april 2009

Friday night

*gäsp* Är ganska trött efter att ha haft samtal och jobbat. Gick dock bra. Fällde en tår på avslutningssamtalet eftersom det helt plötsligt blev så påtagligt att jag snart ska sluta. Har ju trivts så otroligt bra och jag tycker så mycket om alla mina arbetskollegor/vänner!

Innan jobbet så var jag nere på skolans bibbla och lånade lite böcker till uppsatsen. Sen gjorde jag inte så mycket mer vettigt innan det var dags att cykla iväg. Handlade lite, fixade lunch, åt en glass till efterrätt, betalade räkningar...Har fortfarande ont i kroppen. Har nu övergått i mer en sorts översträngningsvärk och jag kan knappt lyfta ena armen..Då drar det som sjutton i triceps. Kanske tog lite för tungt på just den övingen, är ju inte min starkaste muskel direkt. Men nu blir det ingen mer träning denna vecka så får ju vila lite.

Imorgon är det jobb som gäller. 4 timmar av min dag i alla fall. Sen är det lite fest på kvällen, ska till en jobbarkompis innan vi ska på middagen för alla Tuna Parks anställda. Ska bli kul! Ska ju bli en varm och solig dag så vi får väl ta del av en skön kväll i alla fall:)

Nej nu ska jag nog knyta mig..

Sov sött!

Kram å hej!

Ps. Tack för alla söta och snälla kommentarer!! Det värmer mitt hjärta ska ni veta att ha så många sötingar som bryr sig! Tusen tack och kramar till er!!! Ds.

Inga kommentarer: