fredag 8 maj 2009

Dyng..

sur. Det var jag för cirka en timme sen när jag cyklat hem från jobbet i ösregnet. Sådär, måste jag säga men lite regn har väl ingen dött av. Det torkar ju. Det löser sig, det torkar:) En sak som slog mig när jag var påväg hem i ovädret var att fåglarna kvittrade glatt trots regnet. Konstig kombo då man annars kopplar ihop solsken och fågelkvitter. Men det är ju bra att fåglarna är glada oavsett väder:) Ja flummigt snack men det är sånt viktigt jag tänker på när jag inte pluggar c-uppsats..:)

Dagens plugg gick väl bra, fick en del skrivet. Känns skönt att sidantalet successivt stiger, hoppas nu bara handledaren är nöjd med innehållet! Ska dit på onsdag igen..Satt i skolan till typ 14 sen var det dags att åka hem och förbereda inför en kväll på jobbet. Sista helgen:( Men vi sa att vi får försöka styra ihop en middag ihop innan jag flyttar. Så vi får en chans att säga hejdå på ett riktigt trevligt sätt! Åhh vad jag kommer sakna det där gänget alltså. Bästa.

Kom hem med en påse idag..Ett par jeans blev det. Med personalrabatt plus ett presentkort så blev dom i princip gratis:) Najsss! Blir väl en bild nångång kanske. Får se om jag har dom i helgen.

Imorgon ska jag gå upp skapligt för att handla och städa innan jobbet. Får besök av kära pappa och storasyster när jag slutat. Vi ska käka på Papas Tapas, sen blir det lite gottis framför Robinson. Mys!!! På tisdag kommer min kära mor och hälsar på också. Jag har lite mamma/pappa-abstinens så det ska bli mysigt att få umgås med dom båda! Syster också såklart men henne träffar jag oftare. Hon sover över till på söndag, hon hänger nog med mig en sväng till Tuna när jag ska jobba. Jag har kollat ut en fin klänning till henne på jobbet som hon ska prova:)

Nu ska jag fortsätta digga gamla 90-tals klassiker på Spotten sen sova!

Trevlig helg!

Kram och godnatt!

Inga kommentarer: