torsdag 7 maj 2009

Vill bara vara klar nu!

Har suttit med uppsatsen hela dagen. Fick dock inte riktigt lika mycket gjort som igår men några sidor blev det i alla fall. Pluggat lite hemma nu på kvällen också, men nu orkar jag fanemej inge mer idag. Har nyss lagat och ätit mat, pasta, broccoli och falukorv. Inte världens roligaste eller nyttigaste mat men det fick duga. Känns inte direkt smart att storhandla nu när jag inte bor kvar så länge till. I för sig så skulle det väl hinna ta slut tills dess, är ju cirka en månad kvar. Har börjat planera lite inför när flyttlasset ska gå, och det lutar åt helgen den 13e/14e juni. Veckan innan det så går vi upp med uppsatsen om vi tillåts. Vill verkligen bara vara klar nu känner jag..Med uppsatsen, packning, flytt, allt. Så man kan börja leva igen:)

Tack för kommentarerna om skorna! Blir nog dom om jag inte hittar några bättre innan nästa helg:)

Usch, vill bara gå och dra nått gammalt över mig..Känner mig helt slut. Blev ingen träning idag heller. Regnet kommer och går också så jag håller mig nog ifrån skogen också idag.

Nu ska jag lyssna på lite bra musik och bara ta det lugnt. Ladda krafterna inför imorgon, en heldag med plugg sen jobb på kvällen.

Hej hopp!

1 kommentar:

Sandra sa...

Du är så duktig som orkar med allt, bra att du sparar lite på krafterna, man kan inte vara "igång" jämt. Kram