onsdag 6 maj 2009

Uppsatsmaraton och skojakt



Nu är Sandra sliten..Så sliten att hon pratar om sig själva i tredje (andra?) person.
Har suttit med uppsatsen från 9 imorse till strax efter 16. Då hade jag presterat fram hela 7 sidor text och det får jag vara nöjd med tycker jag! Anna satt hemma och skrev idag så jag har suttit alldeles ensam i bibblis. Men då får man desto mer gjort! Fick dock en trevlig paus efter jag ätit lunch då jag träffade på två av mina klasskamrater:) Efter jag gett upp pluggandet för dagen så tog jag en sväng på stan. Har ju fortfarande inte hittat några skor till sittningen och bröllopet, men nu köpte jag ett par som jag provade i Vås igår. Dom var nedsatta nu också till 299 kr så det kändes som ett bra pris! Dock känns dom inte helt 100 men dom får väl duga om jag inte hittar några bättre. Dom är ju fina och sköna, precis lagom klack! Är ju vad jag söker så jag behåller dom om jag inte hittar några andra bättre ute på Tuna Park i helgen. Passade till båda klänningarna också;) Vad tycker ni om skorna?? Tacksam för ärliga svar! Aja det där löser sig nog. Nu har jag nyss ätit middag. Bulgur, lax och egen sås. Var gott men blev inte riktigt mätt, var så himla hungrig innan. Har ont i skallen och är riktigt trött så jag pallar inte med någon träning. Känner att jag behöver frisk luft så jag ska pallra mig ut i skogen på en promis efter detta inlägg. Sen väntar disken på mig..
Jag har bokat tåg idag till Växjö! Åker ner näst-nästa torsdag till måndag, ska ju på bröllop då! Blir förmodligen sista tågresan ner nu innan jag flyttar...S K Ö N T! Har även ringt och bokat tid hos frissan nästa fredag! Äntligen ska jag få bli fin i håret! Lagom till både sittning och bröllop:)
Har fixat Spotify nu! Jo vet att jag är lite efter..Jag är fast, som så många andra också verkar vara:) Satt hela kvällen igår och sökte på allt ifrån Elvis till Backstreet Boys:) Så himla kul och upplyftande! Me likee!

Nehe promenad var det. Bara att svida om och ge sig ut!
Kramar till er!


2 kommentarer:

Sandra sa...

Jättesöta,de kommer bli perfekta till bröllopet. skönt med en inte allt för hög klack! =)

Sanna sa...

Jag tycker skorna är jättesöta, ser väldigt bekväma ut också och det är ju ganska viktigt när man ska på bröllop... Och du kan ju ha dom till annat också i sommar när du är brun och fin! ; ) Kramar!